Blogilista on kokenut muutoksia juuri ennen juhannusta. Pitäisikö tästä päätellä, että nörteillä ei ole elämää. Vai miten muuten selittäisi sen, että isoja parannuksia uskalletaan tehdä juuri ennen kansallista hukuta itsesi pulloon -juhlaa? Pahin ei tainnut toteutua - paitsi ehkä siinä mielessä, että blogit on taas jaettu cooleihin ja vähemmän cooleihin.

Epäilen vahvasti, että Blogihakemiston luokkia valvoo joku mystinen IsoVeli. Vai mikä selittäisi sen, että vaikka kuinka hakemiston kirjaimia hiki päässä kilkuttelen, niin eipä vaan nuo mun luokat näy missään. Eikö muka UnCool ole kelvollinen luokka? Tai SuperGreen? Minä vaan kysyn ja mutisen. Nyt Sapettaa! ;) Niin ja miksi ihmeessä luokkien määrä on rajattu vaivaiseen kymmeneen - aloitin vasta luokittelun ja vain kolme laatikkoa odottaa täytettään. Ei saa rajata ihmistä noin tiukkaan, kyllä Kalen pitää nimensä mukaisesti saada kuulua jokaiseen luokkaa. Nimi velvoittaa, mikä se semmoinen kaleidoskooppi on, jossa on vain kymmenen näkymää?

Erityisen ylpeä olen eräästä luokasta, joka jääköön salarakka... ei kun salaisuudeksi. Minä olen eka!