Maanantaina kännykkä piippasi ja minulle tuntemattomasta numerosta tuli pelkkä pakettikoodi. Tietenkin näpyttelin koodin heti Postin seurantaan, joka ei paljon vinkkejä antanut... Tyynesti päätin olla kuin mitään ei olisikaan ja tarkistaa seuraavana päivänä töissä kenen numerosta viesti tuli. Tulos olikin hämmentävä, numero oli yritysnumero jostain minulle täysin tuntemattomasta ohjelmistoyrityksestä eikä nimikään herättänyt mitään mielleyhtymiä. :O

Naputtelin pitkin päivää koodia postin lähetystenseurantaan ja näytti siltä, että kyllä se vaan tänne meille päin olisi tulossa... Ehkä ei sittenkään väärä numero vaan asialla voisi olla joku ovela kettu. Edelleen en maininnut halaistua sanaa irkissä, jos epäilyni olisivat yhtään oikeassa, niin en olisi ainoa joka kihisee uteliaisuudesta.

Suuntasin tänään heti töiden jälkeen kyselemään asiamiespostista, josko minulle oli tullut lähetystä. Vastailin tädin kysymyksiin, että millaista pakettia ja keneltä "en yhtään tiedä..." :D Ja sieltä löytyikin paketti mulle! Iih, heti katsomaan pakettikorttia... Viivana kotiin ja puukko käteen. Paketista paljastui jotain ihanaa... pehmeää... tuoksuvaa... värikästä... Saksalaista herkkulankaa ihanassa värissä Kürbis. Kuin nakutettu Flower Basket Shawl lanka! Olen ihan rakastunut. Paketissa oli kortti, jolle mieskin nauroi. Syntymäpäiväonnittelut varustettuna sutkautuksella "posti kun kulkee hitaammin kuin sinä vanhenet". :DDD Lisukkeena nauruhermoja hivelemään oli myös kirja Kilon poliisi, olen sitä joskus miettinyt tilaavani, mutta aina on vaan jäänyt. Kiitos Iona ja Ewo! Olette Tosi Kettuja! :D *halirutistaa oikein tiukasti*

710738.jpg

Se on taivaallista!

Myrtsistä on paha ottaa kuvia ennen pingoitusta, malli on sellainen että se todella vaatii pingoituksen päästäkseen oikeasti esille. Mutta tässä edes jotain:

710746.jpg