Soittelin lauantaina Bloggerin toimimattomuudesta DnaInternetin tuotetukeen ja kun suostuivat uskomaan, että vika ei ole täällä päässä todistettuani, että lankamotukalla hommeli kyllä toimii, asia jäi hautumaan vikailmoituksena. Kärsivällinen luonne kun olen, otin vasta tänään yhteyttä uudelleen, kun mitään ei ole kuulunut. Onneksi tällä välin jo BlogiSanomissakin oli juttua asiasta, joten tiesin vian olevan jossain muualla kuin omien korvieni välissä.

En enää viitsinyt soittaa maksulliseen tukeen, joten ajattelin kokeilla onneani sähköpostivalituksella. Onneani siksi, että sitähän ei ikinä tiedä, vastataanko sähköposteihin milloin jos silloinkaan. Hämmästys olikin suuri, kun melkein heti postilootaan kolahti asiantunteva vastaus, jossa kerrottiin, että eipä ole moisesta kuullut ja kokeiluissa oli paljastunut ettei vika ole heillä vaan todennäköisesti Lontoossa. Testailivat, että Soneran ja Funetin yhteyksillä toimii, Finnetin taas ei.

En voinut vastustaa kiusausta ja laitoin takaisin viestiä, että suosittelevatko ongelman korjaamiseksi operaattorin vaihtoa. Yhtä ripeästi tuli paluuviesti, että ei suinkaan, korjauspyyntö on jo mennyt eteenpäin.

Heh, tosi hyvää palvelua kyllä, enpä olisi uskonut, että sähköpostilla homma toimii näin hyvin. Ilmeisesti puhelintukee istutetaan ihmiset, jotka osaavat... hmm... vastata puhelimeen? ;) No, oikeastihan ihan hyvää palvelua puhelintuestakin sai, eivät vaan oikein ottaneet vakavasti blogiriippuvaisen tuskaa ja hätää. Täydet pinnat Dnan sähköpostiin vastaavalle ihmiselle! Nyt kun vielä Blogger alkaa taas toimimaan, on onneni taas täydellinen.

(Tekisi mieleni laittaa koko kirjeenvaihto esille, mutta se ei taitaisi olla luvallista?)