Kalen elämä käy nykyisin niin ylikierroksilla, että eihän tänne blogiinkaan ehdi raportoida kaikkia Tärkeitä Asioita!!! Mutta nyt kuuma rapo, suoraan Kalen sykkeestä!!!

Ostin tässä viikko sitten hirveän kasan huutomerkkejä jonkun neuleblogin kommenttiraidalta!!!! Niitten käyttämiseen onkin mennyt jo monta ja monta päivää!!!! Mutta tänään tein vielä paremmat kaupat!!! Jonkun käsityöblogin kommenttiraidalta löysin ihan tuoreita kysymysmerkkejä kiljardi kipaletta VAIN EUROLLA???? Tosi halpaa???? Ja onneksi parasta ennen päivä oli vasta eilen???? Nyt nämä kasvaa jotain ihmeellistä vaaleanpunaista nöyhtää???? Näkyykö se sinne asti????

Salainen rakkaani Elma (vilkuti) osti onneksi mesessä osan kunnioitettavasta varastostani pois kuleksimasta, ei tartte munkaan ihan kaikkia käytellä itse. Itse??? Mun???

Mutta hei, onkohan noi neuleblogaajat ja muut sellaiset aika kieroja ihmisiä??? Ne näprää koko ajan kaiken maailman pienien pilkkujen kimpussa ja naruttaa hölmöiltä ISOT rahat huuto- ja kysymysmerkkidiileillä? Hei, minne voi tehdä polliisi-ilmoituksen huijauksesta???? Kiskontaa!!!!

Muuta raportoitavaa jännittävästä elämästäni:

Olen atk-hölö, jolle ei koskaan tapahdu mitään. Olen äiti, jonka lapset ovat heitteillä. Olen vaimo, jonka mies on koko ajan "ylitöissä". Ja ilmiselvästi olen ihminen, jonka lääkitys ei ole ihan kunnossa...

Päätän jännittävän raporttini tähän!!!!

Vai päätänkö????